Zwroty i reklamacje

Reklamacje wynikające z uszkodzenia w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko jeżeli jest spisany protokół uszkodzeń z kurierem lub listonoszem. Towar wadliwy należy odesłać nam w ciągu 5 dni wraz z opisem wad oraz dane: imię, nazwisko, nr odesłanego przedmiotu. Reklamację rozpatrujemy do 14 dni od daty otrzymania towaru. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszt wysyłki pokrywa Sprzedający. Zwracamy tylko opłatę za przesyłkę listem poleconym ekonomicznym lub paczką pocztową ekonomiczną. Nie odbieramy przesyłek wysłanych w inny sposób np. kurier, pobranie. Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru. W przypadku reklamacji tapet ściennych do każdej reklamowanej rolki należy dołączyć etykietę od tapety.

Możesz zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Przedmiot może być zwrócony jedynie w oryginalnym nie zniszczonym opakowaniu, nie noszący śladów użytkowania. Do zwróconego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Pamiętaj że jeżeli nadasz do nas paczkę zwrotną nadaną w formie przesyłki nierejestrowanej, to w przypadku zaginięcia przesyłki nie ponosimy odpowiedzialności..Nie odpowiadamy za indywidualne ustawienia monitora, które mogą powodować iż kolory na zdjęciach mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl